20 % спад на клиентите отчитат от Сдружението за модерна търговия

Средно около 20 % спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазинте за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.

„Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира изпълнителния директор на Сдружението за модерна търговия Йордан Матеев, цитиран от Нова телевизия.

 Според Матеев има пролем в моловете и големите търговски центрове, където е отчетен огромен спад на клиентите

Facebook Comments Box

Мария Димитрова

Мария Димитрова е млад журналист, започнал кариерата си в Канал 7. Студент 3-та година на обучение в Софийски университет, журналистика.

OЩЕ НОВИНИ

error: Не може да копирате текста!