Видинчани научиха повече за дигиталните професии на тематично събитие
Над 50 души се включиха в събитието Club Digital, организирано във Видин от платформата за събития и креативни решения „Sтетика“.
Неговата цел беше да запознае публиката с дигиталните професии и да срещне участниците с личности, които да им дадат съвети от реалната професионална среда.
Сред засегнатите теми бяха маркетинг в условия на изкуствен интелект, какво е да си дигитален маркетолог, дизайн и фотография. Участниците в събитието имаха възможността да се срещнат с професионалисти от различни сфери.
Анна Ценова, един от гост-лекторите в събитието, каза пред репортер на БТА, че е приятно изненадана от ангажираността и активността на участниците. Мислех да изнеса презентацията си на по-разговорен език, за да има разбираемост. Това, което ме изненада, е, че хората инициираха дискусия – бяха много активни и имаха адекватни въпроси, каза Ценова.
Тя говори за маркетинг в условията на изкуствен интелект. Поставихме въпроса къде е ролята на хората, когато имаме все по-развиващи се подобен тип технологии, колко важно е да ги комбинираме и че, в крайна сметка, те са един инструмент, с който можем да оптимизираме дейностите си и да бъдем по-ефективни. Най-важното е, че човекът все още е в центъра на всичко, допълни още тя.
Анна Ценова беше участник и в първото събитие във Видин, насочено към професионално развитие, маркетинг и предприемачество в подобен формат през ноември миналата година – „Digital4Vidin – Големите възможности в малките градове“.